Cold Darkness Awakened
Decommissioned during the Cold War, a dormant weapons research base has been breached, unleashing a mysterious affliction into the Siberian wilderness that transforms men into blood-thirsty, mindless killers. Lara must overcome increasingly dangerous waves of these infected adversaries while scavenging their equipment and crafting additional gear on the fly, in kill or be killed survival-combat. Fight for your life against new enemies and complete new challenges, while discovering a way to stop or perhaps even reverse this impending catastrophe. Includes the Ushanka outfit, which reduces Lara’s damage from melee attacks, the devastating Voidhammer shotgun, and the Cold Darkness Awakened Card Pack which includes over 15 new Expedition Cards.