Clue: Murder By Death
A story-rich detective mystery set in 1930s England. Investigate a murder inside a sprawling manor, interrogate suspicious residents, and make meaningful choices to uncover the truth — before Scotland Yard arrives. A Story-Rich Detective Mystery Where Choices Matter Clue: Murder by Death is a narrative-driven detective adventure inspired by classic British crime fiction and modern investigative games. Explore an imposing manor, examine evidence, interrogate suspects, and connect clues across multiple branching narrative paths. Every conversation, every alliance, and every accusation shapes the investigation and determines how the story ends. Who can you trust? Who is lying? And what truth will you ultimately uncover?