Clue: Epic Crime Collection
Ten crime scenes. Six suspects. One question. Whodunit? Solving the timeless murder mystery at the iconic Tudor Mansion is one thing, but only the sharpest detectives will be able to close these ten all-new cases set across the world. The Epic Crime Collection gives you immediate access to all currently released crime scenes, along with future crime scenes as they launch. This means you’ll have a total of ten devious crime scenes to explore! Plus, you’ll also be able to play any of the special revisited crime scenes as they launch. The Black Adder Resort: Mr Callan Coral, a former business partner of Mr Boden “Boddy” Black, has invited everyone suspected of his business associate’s murder to lie low on his tropical island. However, things take a turn for the worse when they once again find themselves at the heart of another murder mystery! This crime scene includes a new player avatar, a different card back, a themed clue sheet, a snake dice set and 12 new tokens. The Black Adder Resort: Case File Revisited #1: A hyacinth blooms in death once more, bringing shades of gray to the Black Adder Resort crime scene! Agent Gray and Analyst Hyacinth join the suspect roster, but are either of them the real culprit? Or has the true murderer dragged them in to muddy the waters? This additional content includes two new suspects and four more tokens. Whispering Pines Retreat: The calm, quiet solitude of Whispering Pines Retreat makes it the ideal location for relaxation…and revenge. A new story unfolds as a group of six supposed strangers seek refuge in the brand-new forest wellness centre, but things take a dreadful turn when they become entangled in a shocking crime… This crime scene includes a new player avatar, a different card back, a themed clue sheet, a leafy dice set and 12 new tokens. Polar Research Station: At the frozen ends of the Earth, a cold-blooded murder unfolds! Venture to the frozen outpost of the Polar Research Station and figure out which of the six snowed-in suspects murdered Mr Boden """"Boddy"""" Black, with what and in which room. This crime scene includes a new player avatar, a different card back, a themed clue sheet, an icy dice set and 12 new tokens. Noir Mansion: Step into the elegant Noir Mansion and interrogate six suspects too sharp for their own good. They'll point fingers in every direction and offer up promises of honesty. But you know better. Trust nothing but your clue sheet... INCLUDES: - The Black Adder Resort Crime Scene - The Black Adder Resort: Case File Revisited #1 - Whispering Pines Retreat Crime Scene - Polar Research Station Crime Scene - Noir Mansion Crime Scene - More Crime Scenes to Come Sharpen your sleuthing skills with the ultimate Clue/Cluedo experience!