Claws are Out Skin Pack
Slash, growl and roar your enemies into submission with the Claws are Out DLC pack, featuring three feline-themed skins, usable across all in-game weapons, they’re designed to make your armoury purr. Requires Sniper Ghost Warrior Contracts 2 base game.