Chorus
Take control of Nara on a quest to destroy the dark cult that created her. Unlock devastating weapons and mind-bending abilities in a true evolution of the space-combat shooter. Along with Forsaken, her sentient starfighter, explore ancient temples, engage in exhilarating zero-g combat, and venture beyond our waking reality. A JOURNEY OF REDEMPTION – Follow Nara as she faces her haunted past. Journey across the galaxy and beyond the boundaries of reality to unite resistance forces against the Circle and their leader, the Great Prophet, at all costs. VENTURE BEYOND THE VOID – Enter a dark new universe, teeming with mystery and rife with conflict. Explore epic locations such as sprawling space stations and strange planes of existence. Engage in exhilarating zero-g dogfights from epic cosmic vistas to tight crystalline corridors. Chorus balances the scale and spectacle of space exploration with frenetic, fast-paced action. ONE PILOT, ONE SHIP, ONE LIVING WEAPON – Attain powerful and distinct weapons and combat upgrades. Master your ship’s unique drift mechanic and deadly mind-bending abilities, including extra-sensory perception, teleportation and telekinesis, to overcome massive hordes of enemies and take down titanic battleships. Chain your powers together to become the ultimate living weapon.