Cash Cleaner Simulator - Luxury Loadout
Enhance your cleaning experience with the Luxury Loadout cosmetic pack! This DLC outfits your cleaning tools with dazzling gold finishes, allowing you to clean with style. Includes: Goldrush Washer: "Cleanliness is the key to brilliance!" Make a statement with this gleaming golden washing machine. Golden Grip: "While others get their hands dirty, you leave a trail of gold." These luxurious gloves will make every cleaning task feel like a treasure hunt. Midas Fang: "Not a knife - an investment in style." Even your trusty knife gets a touch of extravagance with this golden finish. Note: This DLC contains cosmetic items only and does not affect gameplay.