Card-en-Ciel Expansion Pass
This expansion pass grants access to the following items: ◆Neon Additional Card ・Additional card, "Time for a prismatic show!" for use as a Wild Card ◆The World of "Gal Guardians Servants of the Dark" ・A new story dungeon and bonus dungeon ・New cards ・New Muse ・New Random Event ◆The World of the "Blaster Master Zero Series" ・A new story dungeon and bonus dungeon ・New cards ・New Muse ・New Random Event *DLC included in the Expansion Pass will become available on the individual release date of the respective content.