Capy’s Quest
Become the best chef on the summer islands! Play as a young chef, a Capybara named Capy, and prove that your culinary talent can outshine even the most renowned chefs in the world! Embark on a journey full of obstacles and puzzles, and cook the most delicious dishes in exciting mini-games to delight as many residents of the summer islands as possible!