Bunny Crunch (XBOX XSX)
Embark on a crunchy and challenging adventure in Bunny Crunch! In this vibrant 2D platformer, you take control of a hungry bunny on a mission across action-packed levels. The goal is simple but the challenge is real: in every stage, you must find and collect 3 hidden carrots to unlock the door and advance to the next world. Explore beautifully crafted environments filled with obstacles, traps, and secrets. Precise jumps and quick reflexes are your best tools to navigate through the dangers and ensure no carrot is left behind. Without all three, the path forward remains sealed! With a charming pixel-art style, responsive controls, and engaging gameplay, Bunny Crunch offers a fun experience for fans of classic platformers. Are you ready to munch your way through every level and find the exit?