BrokenLore: LOW
BrokenLore: LOW is a psychological horror game set in the beautiful and mysterious Japanese village of Kirisame Mura, where the ancient legend of the Gashadokuro, a giant skeleton from Japanese folklore, still looms. The story follows Naomi Montgomery, who arrives in Kirisame Mura for a major professional opportunity that could launch BrokenLore: LOW is a psychological horror game set in the beautiful and mysterious Japanese village of Kirisame Mura, where the ancient legend of the Gashadokuro, a giant skeleton from Japanese folklore, still looms. Naomi Montgomery arrives in Kirisame Mura for a major professional opportunity that could launch her music career. But instead of success, she finds herself confronting sinister presences and uncovering the cursed past that haunts the village. The game, enriched by original statues created by Italian sculptor Bruno Lucchi, blends realistic visuals with stylized low-poly sequences and was developed in collaboration with a psychologist to ensure genuine emotional depth. Hideki: "Time flows in its own way in Kirisame Mura."