Broken Universe + Brawl Chess
Broken Universe Kaboom! The explosion wrecked the entire universe. One might even say that it's...broken. Roco with the help of ragtag group of scientists needs to protect his ship from incoming attacks. Strategize Help Roco reach his goal and destroy the enemy waves in this unique tower defence game. Your brain is your biggest weapon. Decide where to land and how to fight your way out of enemy's hands. Tons of goodies Block all paths or guide monsters down a long line of fire. Find out which towers and barriers are the best for your unique playstyle. ____________________________ Brawl Chess In this fantasy world, one of the brave heroes leads your chess army to victory. Choose between a mysterious fairy, a dangerous dwarf, a clever elf, a brave prince, and many more. Cartoon visuals make the game friendly to everyone. What’s going on there! Arrows fly above heads and swords break in the heat of battle. Or maybe you prefer classic chess? You can always change your pieces to traditional ones.