BROK Complete Bundle
Get all three games set in the BROK universe at a reduced price. Together, they represent the full BROK journey: story, action, and heart. This bundle includes: BROK THE INVESTIGATOR – The world’s first Punch & Click! A unique adventure mixing classic storytelling and investigation with beat’em up action. Play as Brok, a private detective and former boxer, in a cyberpunk world where animals have replaced humans. Solve puzzles, uncover conspiracies, and fight your way through danger in a branching story with multiple endings. BROK: THE BRAWL BAR – A standalone party beat’em up built on BROK’s combat system. Take on a variety of challenges, face waves of enemies, and enjoy local multiplayer with friends. Along the way, discover complementary story elements that expand the BROK universe. BROK: NATAL TAIL SPECIAL – A festive visual novel prequel. Follow Graff and Ott as they take part in “Natal Untail,” a twisted version of Atlasia’s ancient tradition. Discover a heartfelt tale of sharing and friendship, with interactive choices made specifically for consoles. - Three full games at a reduced price - Enjoy adventure, narration and beat’em up action - Text fully localized in 9 languages - The complete BROK experience!