Brass: A Peaceful, Cozy Adventure
The only post office in a small village in the mountains, the main character of this story, Brass, works here. His job is to deliver letters and packages to the local people. One day, Brass receives a letter from his grandmother who lives in a town by the sea, and a new adventure begins.