Brütal Legend
Brütal Legend is an action game from the mind of Tim Schafer. Eddie Riggs, a roadie chosen by the Rock Gods and played by Jack Black, must battle through a heavy metal fantasy world to save humanity and slay demons — using only a broad axe, his guitar Clementine, and an army of metal heads.