Boxville Collection
Boxville & Boxville 2 Bundle Two adventures. One whimsical world. Step into the hand-drawn universe of Boxville — a charming series of puzzle adventures about friendship, courage, and creativity. Explore beautifully animated cardboard cities, meet quirky can residents, and solve clever environmental puzzles to uncover the stories hidden inside every box. What’s Inside: Boxville Discover the original award-winning adventure that started it all. Follow a tin can named Blue Can as he searches for his lost friend across a city built entirely from cardboard and everyday objects. Boxville 2 Continue the story in a brand-new journey filled with deeper puzzles, expanded environments, and even more breathtaking handmade visuals. Team up with new characters, uncover mysteries, and restore harmony to the city once again. Key Features -Hand-painted visuals -Dozens of original puzzles and mini-games -Peaceful, dialogue-free storytelling -Immersive music and ambient sound design -Family-friendly gameplay with artistic charm Experience the Whole Story The Boxville & Boxville 2 Bundle brings both games together — perfect for players who want to enjoy the complete Boxville universe from start to finish. Explore. Think. Feel. Every box hides a story — and now you can open them all.