Bow to Blood: Last Captain Standing
Become the captain of an airship in a reality show. You and the other captains will vote at the end of each match to decide who is eliminated, until only the champion remains. You’re in command: Fly your ship, forge alliances, plot betrayals, task your crew, manage resources, and become champion! Bow to Blood: Last Captain Standing takes place in a fantastical sci-fi world, a massive gas giant with mist-soaked floating islands and continents at the heart of a declining empire. Experience harrowing high-speed races, deadly battles with swarming assault ships, encounters with aerial beasts, mind-bending challenges, and more.