Borderlands: The Pre-Sequel Ultra HD Texture Pack
Xbox One X Enhanced, featuring 4K Ultra HD and HDR. Increase the visual fidelity of Borderlands: The Pre-Sequel and its DLC with this Ultra HD texture pack. Upgrade game textures such as characters, vehicles, weapons and environments. Players will best appreciate detail at 4K resolution, but improvements can be enjoyed on other displays.* *Xbox One X required to install. 4K display required for 4K resolution.