Borderlands 3 Season Pass Bundle
Get two seasons' worth of Borderlands 3's premium add-on content in one glorious package with the Season Pass Bundle! Make more mayhem with additional story campaigns, a challenging raid boss, an extra skill tree for each Vault Hunter, kickin' cosmetic items, and more! Contains all content from Borderlands 3's Season Pass and Season Pass 2, including: Moxxi's Heist of The Handsome Jackpot Join Moxxi's crew of ragtag "experts" and battle your way through Hyperion security forces and crazed casino-goers to claim The Handsome Jackpot's vault of loot for yourself. Guns, Love, and Tentacles: The Marriage of Wainwright & Hammerlock Fight back against forces of otherworldly evil on the ice planet of Xylourgos alongside former-Vault-Hunter-turned-wedding-planner Gaige and her robot BFF Deathtrap. Bounty of Blood Visit the brutal frontier planet of Gehenna to collect a bounty on The Devil Riders, a violent gang of beast-riding mercenaries, in this gritty tale told by an unseen narrator. Psycho Krieg and the Fantastic Fustercluck Explore the chaotic mind of the heroic psycho Krieg, helping both sides of his dual psyche by blasting his inner demons to bits and braving his imagination's twisted mindscapes. Designer's Cut Get loot or die trying in Arms Race mode and wield the power of an additional skill tree for each Vault Hunter, complete with fresh Action Skills and potent passive abilities. Director's Cut Take on a gargantuan raid boss, solve an interplanetary murder mystery, gear up with three Vault Cards, and delve into behind-the-scenes content. Butt Stallion Pack Celebrate everyone's favorite diamond pony with a weapon skin, trinket, and grenade mod! Multiverse Final Form & Disciples of the Vault Cosmetic Packs See what BL3's heroes would've looked like if they never became Vault Hunters or joined the Children of the Vault!