Bomb Bowling X
Bomb Bowling X is a casual retro game where you need to help a cute cat in a superhero cape win at Bomb Bowling. It has only a few bomb charges, as well as bowling balls, basketballs and your skill and ingenuity. The goal of the game is to complete levels by knocking pins off the screen. This can be done by exploding bombs that set various objects in motion (bowling balls, pins, basketballs, canes, balloons) The player's task is to build a logical sequence of their interactions Armed with the laws of physics and your own ingenuity, bring down the full power of your "striking" skill on the pins!