Step into the shoes of an overworked employee in two high-stakes environments where attention to detail is the difference between going home and never leaving. Whether you are closing up a remote gas station under the thumb of a strict boss or navigating a massive, looping stairwell filled with supernatural phenomena, your observation skills will be pushed to the limit. 1. Before Exit: Gas Station The boss is watching, and he doesn't like mistakes. As the night shift ends at a desolate gas station, you must complete your checklist before the clock runs out. This isn't just a walking simulator; it’s a race against perfection. 🧼 Clean and Organize: Mop floors, restock shelves, and tidy the workshop. ⛽ Outdoor Duties: Inspect fuel dispensers and clear out oil stains. 👀 The Boss is Watching: Miss a single task, and you’re fired—or worse. 2. The Stairwell Your first day as a security officer is anything but ordinary. Inspired by the "anomaly loop" genre, you must navigate a vast, vertical stairwell designed by a mysterious architect. 🔍 Spot the Difference: If the floor looks normal, head up. If you spot one of the 50+ anomalies, run downstairs immediately. 🕯️ Nightmare Mode: Test your nerves in total darkness using only a candle to light your way. 📈 High Replayability: The game tracks your findings, prioritizing new anomalies to keep every run fresh.