Before Exit: Gas Station - Midnight DLC
Midnight DLC is the first major expansion for Before Exit: Gas Station, pushing the anomaly-detection experience into its darkest hours yet. In the Midnight DLC, the darkness of the deepest night has enveloped the gas station, and you, as an employee, must work overtime. But be careful: with the coming of midnight, your boss has become more alert than ever and may be lurking around every corner... Features: - Play through 9 new scenarios beyond the classic workweek and descend into deeper darkness with each passing night - Face unique challenges and don't let the new weather conditions at the station get the better of you - Immerse yourself in the atmosphere of horror and tremble with fear as your boss appears when you least expect it - Discover the true nature of the station and learn the secrets of its owner Can you survive the late shifts and uncover the station’s secrets before the night is over? Midnight DLC delivers a tense experience where every move counts, and danger can appear at any moment.