Beautiful Indie Worlds
Scarf: Scarf is an adventure game mixing puzzles and 3D platforms, offering an allegorical journey through beautiful worlds. Explore and find the truth behind your story with the help of your partner, a dragon-shaped scarf. Unlock new abilities and discover your true destiny. Airhead: Airhead is an adventure through a sprawling, interconnected world in which you must explore, evolve, and overcome intricate puzzles to succeed. You play as Airhead, a small Body, and the round inflated organism it uses as a Head. And while Head is slowly but surely deflating, you have a chance to save its life. DE-EXIT - Eternal Matters: Embark onto a surrealistic afterlife journey to discover the secrets of the broken and mysterious Plane of Memory in this atmospheric light puzzle-platformer with a hint of stealth. Explore a warm voxel world with an intense cinematic approach. Dive into this deep reflexive experience, meet its inhabitants and save the day!