Battle Brothers - Complete Edition
The 'Battle Brothers - Complete Edition' contains the base game and all expansion DLC's! Buy the bundle and save on all items. Includes - Battle Brothers - Beasts & Exploration - Warriors of the North - Blazing Deserts Battle Brothers is a turn based tactical RPG which has you leading a mercenary company in a gritty, low-power, medieval fantasy world. You decide where to go, whom to hire or to fight, what contracts to take and how to train and equip your men in a procedurally generated open world campaign. Do you have what it takes to lead them through bloody battles and to victory? The game consists of a strategic worldmap and a tactical combat layer. On the worldmap you can freely travel in order to take contracts that earn you good coin, find places worth looting, enemies worth pursuing or towns to resupply and hire men at. This is also where you manage, level up and equip your Battle Brothers. Once you engage a hostile party the game will switch to a tactical map where the actual fighting takes place as detailed turn based combat.