Banger Racing Car Pack
Season 1 ends with a big bang and 3 unique vehicles! Sweeper: This midsize racer is a perfect blend of agility, speed and toughness - a great all-rounder for every type of race! Hearse: This banger racing classic excels at derbies since it can both give and take serious punishment. Stock Car: A versatile little rocket that feels right at home on every oval and Figure 8 track! This DLC pack is also included in the Season Pass.