Ball Blast
A wild rain of bouncing rocks crashes down - move fast, blast faster! Every rock has a number - hit it that many times and boom! it splits into two rocks with half the number and double the speed, turning the field into fast-moving chaos! Play solo or with a friend for double firepower. Beat hundreds of levels, survive endless waves, and climb the world leaderboard! Pick up coins and unlock new cannons: a wide-spread shotgun, a boomerang that swings back and spinning saw blades that slice through rocks as they fall. Upgrade power-ups like a piercing laser beam, explosive drones, and huge shockwaves to wipe out waves in a flash! Features: - CO-OP: Team up with a friend and fend off the falling rocks together! - Online Leaderboards: Survive as long as you can and get the best score in the world! - Powerful Cannons: Choose between basic, shotgun, boomerang, and saw cannons! - Devastating powers: Buy and upgrade powerful abilities to destroy everything! - Special Levels: Defeat epic bosses and protect the bridge from destruction! - Replayability: Complete hundreds of unique levels and challenges! The rocks won’t stop bouncing—are you ready to keep blasting?