Azura's Crystals
Embark on an enchanting quest as Azura, a spirited heroine, and discover a world of ancient mysticism. Forge unbreakable bonds with mythical creatures using the power of Primalis Crystals. Traverse breathtaking landscapes, make difficult choices, and uncover the secrets that shape your destiny.