Astro Miner: Caves DLC
With this DLC you will unlock: - 12 bonus underground mines where you can find lots of extra gold coins to spend on power-ups or skins much earlier! - new Flying Boat vehicle - new UFO vehicle Embark on a journey to different mines, collect lots of cash and try out riding new vehicles!