Assassin's Creed Syndicate - Steampunk Pack
Give your arsenal a steam-powered twist with a new set of items concocted by the most innovative and unusual minds of the Industrial Revolution. This Animus hack contains a collection of high-level clockwork marvels: an outfit for Jacob, three weapons and two pieces of gear. Players need to be level 7 and above to equip these.