ASMR Slicing: Joyful Cutting DLC
With this DLC you will unlock instantly: - 16 new objects waiting to be cut! - Ruler skin - Hacksaw skin - Pink Ruler skin - Violet Ceramic Knife skin - Wakizashi Sword skin - Hand skin - extra 5000 coins Available for unlocking: - Flat Blade skin - Butterfly Blade skin - Rambo Blade skin - Red Dental Floss skin Get your new tools ready and start cutting now!