ARC Raiders - The Reaver Set
Forged in a crucible of post-apocalyptic madness, the Reaver is all predator, fusing animal antlers and primal instinct with tactical body gear and a calculated focus. Mess with the Reaver, you'll get the horns. The Rust Belt breeds all kinds of hunters; the battleground-prowling Reaver is the one everything else routes around. Forged in a crucible of post-apocalyptic madness, the Reaver is all predator, fusing animal antlers and primal instinct with tactical body gear and a calculated focus. Mess with the Reaver, you'll get the horns. Get the Reaver set today and stalk the broken surface of Topside with cunning instinct and a lethal bite. The Reaver Set includes the following content: - Outfit - Reaver (Black Green, Black Yellow, Brown, White) - Backpack - Soldier - Backpack Charm - Chattering Teeth - Face Style - Skull Paint - 2,400 Raider Tokens.