Anomaly Hunter: Observation Duty
Welcome to your new job. As the night-shift operator for the Observation Unit, your task seems incredibly simple: watch the live feeds of the security cameras and make sure everything stays exactly where it should be. But you will soon realize this isn't a normal facility. Something is in there with you, and it's changing the environment. ​Observe and Report Memorize every detail of the rooms. If a chair moves, a shadow stretches, a painting changes, or an unnatural entity appears, that is an Anomaly. You must file a report immediately before things get out of control. Your memory and attention to detail are your only weapons. ​Do Not Let Them In The longer you watch, the more your mind will play tricks on you. The anomalies will grow more frequent, more bizarre, and far more dangerous. If you miss too many anomalies, the threat will breach your safe room, and your shift will end permanently.