Anno 1800: Amusements Pack
The Amusements Pack gives you 16 new lovingly crafted ornaments that you can use to add another attraction to the island of your dreams: - Impress your citizens with a stunning rollercoaster- the largest ornament in Anno history! - Modernize your city’s skyline with a beautiful ferris wheel. - Delight island residents with classic attractions such as a high striker or a photo wall. - Bring your amusement park to life with showmen such as balloon sellers, portrait painters or street organ players.