Animal Lover
Evil forces have turned these five hunky beefcake time-displaced boys into animals! You've got to help cure them and maybe even fall in love along the way! Help Edmund, Frankie, Kyle, Miguel, and Charlie regain their literal humanity while ALSO becoming better people along the way! "Animal Lover is a comedic triumph of a visual novel [...]" -Candice Shane, Loot Crate "...the only romance game I’ve played that has made me cry." -Kurosama Reviews "This game knows how to make you laugh, but it will also break your heart." -Chloe Spencer, Kotaku "Not a bad time, I've definitely played worse." -Generalized summary of user-submitted reviews Features: * Unique brand of comedy! * A grounded, heart-felt and well-received story! * Original soundtrack including both electronic and acoustic tracks! * Don't let the title fool you: No furries! * Simulates the act of dating!