ALUMNI - Escape Room Adventure
Trapped in a Past Time - Can You Use Your Puzzle-Solving Skills to Escape? Long hours working on experimental time-shifting serums at Ridgeway Space/Time Labs have taken their toll. You promise yourself a break after the next batch of results. Drowsy from hours of painstaking research, you make a refreshing coffee, but some drops of the serum accidentally fall into your mug. Before you realize it, the time-shifting properties take effect, distorting your world and transporting you back to fragmented memories of Ridgeway College. Everything seems familiar yet broken. Now trapped in these past memories, it’s up to you to solve the puzzles and escape the nightmare reality you’ve created, trying to return to present times. ABOUT Alumni is a first-person 3D escape room puzzle adventure, reminiscent of classic ‘90s games and modern virtual escape rooms. Dive into an immersive world where you’ll explore intricate environments, collect and use items, and solve challenging puzzles to escape. As a scientist transported back in time to your college memories, you’ll need to escape the nightmare reality. Investigate areas, absorb your surroundings, and use all your puzzle-solving skills to navigate through Ridgeway College and return to the present. Each puzzle has a logical solution, allowing you to tackle them at your own pace. Enjoy the process of understanding and solving these escape room challenges, unlocking secrets, and ultimately finding your way back to reality. Ready to take on the challenge? Step into the immersive world of Alumni and test your escape room skills!