Alone in the Dark - Director's Commentary Mode
Delve into the moments of inspiration, hurdles, and creative decisions that shaped 2024's first horror masterpiece with the exclusive Director's Commentary Mode, offered in English only. As you descend deeper into Derceto's winding halls, listen to mastermind of madness Mikael Hedberg, writer behind the legendary horror worlds of "SOMA" and "Amnesia", and original Alone in the Dark creator Frédérick Raynal.