PJ Masks Power Heroes: Mighty Alliance
Catboy, Owlette, and Gekko are teaming up with An Yu, Newton Star, Ice Cub, Lilyfay, and Bastet to form a Mighty Alliance. After a big accident at PJ Power Q scatters technology and gems across Earth, these Power Heroes must rebuild it. Hop into the Explorider and search The City, Mystery Mountain, and Ice World for lost parts. But be quick! Before Romeo, Luna Girl, and Night Ninja get to them. Together, these ordinary kids are bigger and better. Use their unique abilities to fight, discover secrets, and more. You know, night-time is the right time to fight crime!