Age of Empires II: Definitive Edition
Age of Empires II: Definitive Edition celebrates the 25th anniversary of one of the most popular strategy games ever, now with stunning 4K Ultra HD graphics, a fully remastered soundtrack, and now includes three expansions with the base game: “Lords of the West,” “Dynasties of India,” and “Dawn of the Dukes.” Frequent updates include events, additional content, new game modes, and enhanced features. Explore all the original Campaigns and the best-selling expansions like never before. With over 200 hours of gameplay and 1,000 years of human history, improved experiences await. Head online to challenge other players in your quest for world domination with more than 45 different Civilizations. Recent updates include ongoing support for the Scenario Editor, Quick Play for easy social games, enhancements to the game UI, and more! Choose your path to greatness with an eye-catching and engaging remaster to one of the most beloved strategy games of all time.