8Floor Strategic Collection
Gnomes Garden Head out with the gnomes on a journey in this exciting fantasy strategy game, Gnomes Garden! Construct buildings and manage resources, use powerful magic and restore ancient magical gardens. Gnomes Garden 2 Gnomes Garden 2 - the sequel to an exciting fantasy strategy game. Restore the magical gardens and defeat the troll queen! Gnomes Garden 3: The Thief of Castles Set off with princess through uncharted lands full of mystery and unbelievable creatures in the exciting casual fantasy/strategy game Gnomes Garden 3. Gnomes Garden: New home Gnomes Garden: New home — a continuation of the exciting fantasy strategy game about the world of gnomes. Obtain the Crystal of Eternal Light and return prosperity! Royal Roads An exciting journey through a fairytale kingdom. Unite elves, gnomes and people to help turn the princess into a true queen! D Day: Through Time Doctor Terrible, is already here! He created a time machine before Brian and has already managed to install game machines in the dinosaur era! Lost Artifacts: Soulstone Lost Artifacts: Soulstone is an exciting strategy game about a world of magic and myth. Stop the terracotta army!