41 Hours
Manipulate time-space in a first-person shooter that blends modern weaponry with advanced tech! Take the role of Ethan, a workaholic scientist and capable field combatant in search of his long-lost wife. 41 Hours is a cinematic first-person adventure driven by intense shootouts and advanced, often alien technology. Accompanied by a mysterious woman that seems to possess super-human powers, Ethan will take up conventional armaments while learning to manipulate time, cloak for enhanced stealth, use portals for teleportation and employ telekinetic abilities against the paramilitary forces that stand in his way. Explore 41 Hours’ complex narrative through voiced dialogue, illustrated cutscenes and strategic combat scenarios across 11 compelling chapters! Along the way, you’ll discover extraterrestrial environments and overcome brain-teasing puzzles that require more than simple battlefield prowess. Do you have the skill to adapt, survive and uncover the truth?