3on3 FreeStyle - Chicken Challenge Camp
Get 270 FS points immediately once you purchase the Chicken Challenge Camp DLC and get the special Chicken Delivery Outfits and various rewards! This package includes: - 270 points - Chicken Challenge Camp Ticket * The Challenge Camp event will begin after you receive Challenge Camp Ticket from the Message Box. * This package contains items that can be used in the game. Upon purchase, all the items will be sent to your Message Box.