ASTRONEER: Glitchwalkers Deluxe Edition
This bundle includes the ASTRONEER base game, Glitchwalkers DLC and Glitchwalkers Deluxe Cosmetic Pack. ASTRONEER is a beloved space sandbox sim, sending players out into a strange solar system to survive, explore, and experience an intriguing sci-fi tale. Glitchwalkers is the first ever expansion to ASTRONEER, offering a new space to explore as well as new narrative, gameplay, and mysteries to uncover. Suit up for the Glitchwalkers DLC with this themed cosmetic set! The glitched out neon hat, palette, and visor are the perfect uniform for surviving Aeoluz.