Cavorite
The hit 2011 puzzle platform game is back and better than ever! "A wicked smart, 16-bit puzzler." "A fun, jumpy puzzler." "This platform-puzzle combo game is loads of fun." "If you're itching for a neat little platformer then look no further!" Dr. Cavor is trapped inside the moon! Held captive by the mysterious Selenites, Dr. Cavor endeavors to escape to the surface and from there to Earth! But first he must match wits with the dwellers of the lunar underworld, whose catacombs are complex and deadly! Dr. Cavor has but two tools at his disposal: his unique genius and his prize invention, the anti-gravity spray 'Cavorite'. He must match wits with the Selenites. He must avoid perils. He must battle monsters. And above all, he must escape the moon!