SUBNET - Escape Room Adventure
Do you have what it takes to puzzle your way through the underground subway system and stop the drkFORCE hacker groups underground exploit? Use your puzzle solving skills to make your way through the town and underground to track down the hackers and help stop their plans before they escape! A cyber attack has just been announced on the news, a new hacker group called drkFORCE has infiltrated the subway shutting down and compromising the transport system. As an IT expert and frequent subway traveller you are invited to help track down the hackers before they escape. Time is of the essence, you must stop the hackers before the true reason for their exploit becomes reality. On this assignment you won’t be alone! Along the way you will be accompanied by an AI assistant who will monitor CCTV, feedback news and information to help guide and assist you on your mission.