Scholar's Mate
Scholar's Mate is an immersive first-person horror experience that puts you in the shoes of Judith, a young woman who wakes up in the gloomy facilities of a psychiatric hospital. You must escape from this macabre place by solving mysteries while avoiding capture by Eddie, your sinister hunter.