Feudal Alloy
Feudal Alloy is an epic action adventure with fish-controlled medieval robots! Explore an unusual medieval world with a fish-controlled robot, Attu. Improve your combat techniques and skills by smashing many kinds of mechanical creatures in a beautiful hand-drawn world. Attu is an ordinary farmer robot who lives in a small cottage in sunflower fields. He had been living a simple but pleasant life until a bunch of outlaws attacked the village, stole their oil supplies and burnt his house. Fortunately, he managed to grab his old sword and fled into the woods. Get lost and discover a huge interconnected world, filled with a wide range of enemies, bosses, skills, and equipment. Choose which paths you take and which enemies you face. Try to defeat the evil and find your way back home.