Elementallis
Top-down action-adventure with elemental magic gameplay. Guided by guilt, you embark on a journey to restore the elements in a dying world. Harness and master elemental powers to fight enemies, solve puzzles, and explore a vast world filled with ancient temples. Amend your actions. Restore the Elements! The Elements have gone wild and the world is now in danger. Driven by guilt, you embark on a journey to restore them all and conquer the temples where each Element resides. Solve puzzles, fight foes and find secrets using the Elements you've gathered. Features: Real-Time Combat Fight enemies using the Elements, alongside your sword and shield. Combine Fire, Water, Electricity, and more to exploit their weaknesses and overcome tough encounters. Challenging Temples Prove your worth in the 8 unique temples, full of puzzles, secrets, dangerous foes and fun boss battles. Explore and Discover Travel and explore the 8 unique biomes. They are full of secrets, upgrades and inhabitants in need of your help. Elemental Progression Restore the Elements and unlock their abilities to open up new locations, solve puzzles and access previously inaccessible areas. Overcome guilt Experience a story of self-discovery and the journey to heal a broken world and a broken self.