Zombie Army 4: Season Pass One
ZOMBIE ARMY 4: SEASON PASS, INCLUDING; 3 ADDITIONAL LEVELS Experience blood-curdling new campaign missions for 1-4 players. 4 CHARACTER PACKS New playable characters to be used in any mode. 9 WEAPON BUNDLES Weapon bundles including new weapons, charms, skins and more. 5 WEAPON SKIN PACKS Customise your weapons, with effects ranging from wrapping paper to hot lava. 4 CHARACTER OUTFIT BUNDLES Dress up your characters with new outfits and hats.