Zombie Army 4: Repeater Rifle Bundle
The first ever rifle designed from the ground-up for smokeless powder, the M1895 Repeater is a hunting rifle with a difference. With steady aim and incredible stopping power, it’s a must-have upgrade for any slayer wanting to hold back the army of the dead! This Rifle Bundle contains; M1895 Repeater 2 charms (Bash Cowboy Hat + Jade Cat) 2 bespoke weapon skins (SB Bronze + Jade).