Breakers Collection (Demo)
Fighting games from the 90's are back and better than ever! Get a taste of Breakers Collections, featuring Breakers and Breakers Revenge! In this demo you will be able to enjoy the Arcade mode and perform incredible combos with the fluid, fast and responsive gameplay of Breakers Collection! Breakers are back! And better than ever!