Trainz Simulator: World Tour
All Aboard for the Ultimate Train Driving Adventure: Trainz Simulator: World Tour! Step into the driver’s seat and embark on an epic train-driving experience built exclusively for console gamers. Trainz Simulator: World Tour takes you across 4 stunning locales in 3 countries—spanning the rugged landscapes of the USA, the iconic railways of Great Britain, and the untamed beauty of the Australian Outback. Explore 4 Stunningly Detailed Routes Dive into the immersive world of railroading with routes inspired by real-world locations: * Coal Country, USA * West From Denver, USA (prototypical) * East Coast Main Line: Edinburgh to Dundee, UK (prototypical) * Bairnsdale to Orbost, Australia (prototypical) 16 Gameplay Sessions to Master With 4 unique gameplay sessions per route, you’ll command a total of 16 immersive challenges. Begin your journey hauling coal in the USA before heading to the UK’s historic railways, and finally over to rural Australia. Control Trains from Around the Globe From powerful diesels to iconic steam locomotives, take charge of world-class engines, including: * CSX GP38-2 Diesel * UP GP38-2 Diesel * C&O 2-8-4 Kanawha Steam * BR 9F Evening Star Steam * BR HST Inter-City 125 Diesel * BR Class 40 Diesel * BR Class 47 Diesel * Amtrack P42DC hauling Superliner Cars * CSX SW1500 Switcher * BR Class 08 Shunter * VR T Class Diesel * VR K190 Steam And that’s just the start! With a vast array of rolling stock to haul and missions to complete, every session offers a new and thrilling experience. Whether you’re shunting freight, racing against time, or navigating challenging terrains, Trainz Simulator: World Tour is your ticket to a brand new train-driving adventure. Get on board today!